سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افق بیکران روح من

اسلام و مسلمانی در آخر الزمان

 

قال رسول الله ( صلی الله علیه و آله و سلم ):

ان الاسلام بداء غریبا و سیعود غریبا کما بداء فطوبی للغرباء

( بحار الانوار ج 52)

پیامبر گرامی (ص) فرمودند : (( اسلام  درآغاز شکل گیری وپیدایش غریب وتنها بود و همچنین در آخر الزمان اسلام به این وضعیت باز می گردد پس خوشا به سعادت آن عده کم و تنها و غریب در هر دو زمان .))

 

در آغاز شکل گیری اسلام عده آن ها بسیار کم بود و در مقابل درگیر با سختی ها و مشکلات انبوه روبرو بودند چون در آن زمان همه مردم کافر و عده ای مشرک و یا بت پرست و متحجر و جاهل و بی سواد و بی رحم بودند و در آخر الزمان نیز بیشتر مردم مسلمان در همه جای دنیا بر اثر استعمار و هجوم فرهنگ غربی که حاصل آن بی بند و باری و فساد و جدا شدن مردم از تاریخ با شکوه خودشون و به هم ریختن کانون گرم سالم و با صفای خانواده و عدم احساس و مسئولیت در قبال دین و آیین و وطن و میهن خود می باشند و روز به روز ضعف ایمان و زوال اعتقاد پاک و مقدس الهی در میان مردم را مشاهده می کنیم .

 

 

عده مسلمان واقعی روز به روز در میان مردم بی دین کمتر می شه و احساس ضعف و تنهایی می کنند و غریبانه زندگی خود را می گذرانند و همیشه گرفتار رفتار و کردار ناپسند و غیر اسلامی مردم منحرف و دولتمردان فاسد و عیاش و مزدور می شوند و از هیچ آزار جسمی و روحی بی نصیب نمی مونند .

 

 

پیامبر عزیزمون (ص) : سیاتی زمان علی امتی لا یبقی من القرآن و لا من الاسلام الا اسمه یسمون به و هم ابعد الناس منه مساجد هم عامره و هی خراب من الهدی

 

( بحار الانوار ج52)

 

 

زمانی بر امت من خواهد آمد که از قرآن کریم جز خط و نقش و نگار نماند و از اسلام نماند جز اسم آن مردم به اصطلاح و ظاهرا مسلمانند ولی آنها از اسلام به دورند . مسجدهای آنان با بنا هایی بزرگ و با شکوه و ظاهرا آباد است ولی از هدایت و اصلاح مردم خراب و بی خاصیت و بی اثر است .

 

 

 

الان همان زمان است مردم به اصطلاح مسلمانند ولی رفتار و کردار آن ها مغایر و متضاد با اسلام هست .

 

مساجد پر زرق و برق شده ولی جایگاه انسان سازی و پایگاه رشد و اعتقاد و ایمان مردم نیست بلکه فقط وسیله شده برای هموار کردن مسیر بعضی کارهامون .

 

 

 

انتظر  و الفرج و لا تیاسو من رحمه الله فان احب الاعمال الی الله عزوجل انتظار الفرج

 

 

 


نوشته شده توسط: فاطمه گودرزی

خداشناسی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
318800


:: بازدیدهای امروز ::
30


:: بازدیدهای دیروز ::
34



:: درباره من ::

افق بیکران روح من

فاطمه گودرزی
بیاییم منیت ها را بشکنیم .

:: لینک به وبلاگ ::

افق بیکران روح من


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

خداشناسی[33] .


:: آرشیو ::

ا لیس الصبح قریب یا مهدی (( عج ...
پاییز 1386
تابستان 1386



:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو