سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افق بیکران روح من

بسم الله الرحمن الرحیم
هرچه می توانی سطح معرفت مردم را نسبت به امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف)نسبت به فرج نسبت به قیام حضرت و نسبت به محرومیت های غیبت بالا ببر تا جاده های ظهور هموار بشه .
آماده دیدار حضرت باشیم نه اینکه فقط صحبت کنیم که این وظیفه هر شیعه و محبی هست .
همین الان با خودت عهد کن تو هر پست  و مقامی هستی به خودت و خدای خودت قول بده در هر حدی که می تونی با این کار محبت بقیه الله را جلب کنی .
خدا به هممون توفیق خدمت به مولامون مهدی فاطمه را بده .
االتماس دعا


نوشته شده توسط: فاطمه گودرزی

خداشناسی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
318405


:: بازدیدهای امروز ::
17


:: بازدیدهای دیروز ::
10



:: درباره من ::

افق بیکران روح من

فاطمه گودرزی
بیاییم منیت ها را بشکنیم .

:: لینک به وبلاگ ::

افق بیکران روح من


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

خداشناسی[33] .


:: آرشیو ::

ا لیس الصبح قریب یا مهدی (( عج ...
پاییز 1386
تابستان 1386



:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو