سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افق بیکران روح من

عشق و مقتدای فاطمه یکشنبه 86/4/31 ساعت 9:40 عصر

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یه روز قشنگ از روزای خوب خدا  فاطمه بنت اسد (س)در نهایت عفت و عظمت آروم آروم به طرف خونه خدا می یومد .

پرده کعبه رو به دست گرفت

با خداش مناجات می کرد

حال خوشی داشت

خدایا ! به حق کسیکه این خونه را بنا کرد

به حق این طفل که در رحم دارم

تولد فرزندم را بر من آسان کن !

ناگهان دیوار کعبه باز شد.

خانوم وارد کعبه شدند .

دیوار دوباره به حالت اولش برگشت.

4 خانوم مجلله ایستاده بودند .

آخه اومده بودن به استقبال.

همه سلام کردن .و جواب گرفتن .

فاطمه بنت اسد نشست  اونها هم در مقابلش نشستند .

در نهایت کمال محبت می کردند .

ناگهان فرزند عزیزشون علی ابن ابیطالب (علیه السلام )متولد شد.

چه کودکی ! صورتش مثله خورشید می درخشید .

حضرت در همون لحظه اول تولد بندگیشون را اثبات کردن .

سر به سجده گذاشتن .

اشهد ان لا اله الا الله و ان محمد عبده و رسوله و اشهد ان علیا وصی محمد رسول الله

 

و اینگونه عشق و مقتداو مولاو امام فاطمه اولین شهیده راه ولایت قدم بر دنیا گذاشت .

دوست داری بدونی اون 4 خانوم کیا بودن که مادرش را همراهی و کمک کردن ؟؟؟

بله  درسته حضرت حوا  و حضرت مریم (س) و آسیه همسر فرعون و مادر موسی (علیه السلام ) بودند .

 

 

و حالا این فرزند که پا به این دنیای بی وفا گذاشته تحولی در دنیا و بعد از خودش ایجاد می کنه جاذبه هایی داره که دل هر مشتاقی رو به سوی خودش جلب می کنه .

می گه :

اگه خدا کفیل رزق هست چرا غصه می خوری؟

اگه رزق تقسیم شده  پس چرا حرص می زنی ؟

اگه دنیا رو فریبنده می بینی این همه اعتماد بهش چرا می کنی ؟

اگه بهشت رو حق می دونی چرا به ایمان تظاهر می کنی؟

اگه قبر رو حق می دونی پس این ساختمونای محکم چیه ؟

اگه جهنم رو حق می دونی این همه ناحق کردنت چیه ؟

اگه حساب رو حق می دونی جمع مال حرامت چیه ؟

اگه می گی قیامت حقه خیانت کردنت به مردم چیه ؟

اگه می گی که شیطون دشمن ما آدماست پس چرا پیرو راهش تو می شی ؟

 

میلاد مولود کعبه رو به همه عالمیان تبریک می گم

ان شاء الله حوائج قلبی همه دوستان روا شه

من حقیر رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید

که خیلی محتاجم !


نوشته شده توسط: فاطمه گودرزی

خداشناسی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
318790


:: بازدیدهای امروز ::
20


:: بازدیدهای دیروز ::
34



:: درباره من ::

افق بیکران روح من

فاطمه گودرزی
بیاییم منیت ها را بشکنیم .

:: لینک به وبلاگ ::

افق بیکران روح من


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

خداشناسی[33] .


:: آرشیو ::

ا لیس الصبح قریب یا مهدی (( عج ...
پاییز 1386
تابستان 1386



:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو