سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افق بیکران روح من

تاثیر تکرار و تلقین در زندگی شنبه 86/6/10 ساعت 5:5 عصر

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هیچ چی مثل تکرار و تلقین عبارت های تاکیدی موثر نمی تونه ضمیر نا خود آگاه ما رو تحت تاثیر قرار بده .

 

انژی حاصل از یه عبارت تاکیدی به اندازه ای هست که یه دفعه نیرو های خفته و پنهون شخصی رو بیدار می کنه .

 

هر واژه انرژی خاص خودش رو داره .

اثر پذیری افراد مختلف از یه انرژی یکسان مختلف هست .

 

یه مثال بزنم قشنگ تر متوجه منظورم بشید :

من منظم هستم . نظم در زندگی من جاریه . من سرشار از نظم الهی هستم . نظم الهی مجودم رو گرفته . و...

اگر چه محتوا و مضمون همه این جمله ها یکیه ولی تاثیر گذاری و حد انرژی هر کدوم متفاوت هست .

 

یه پیشنهاد :

هر روز صبح وقتی از خواب بیدار می شی و هر شب وقتی می خوای بخوابی و هر وقت که فرصت مناسب گیر آوردی یه سری عبارت های تاکیدی موثر در اعتماد به نفس رو که لیاقت و شایستگی تو رو تایید می کنه به زبونت جاری کن . حتی برو جلو آیینه و این کلمات رو بگو . احساس کن در عین واحد هم خودت داری این کلمات رو زمزمه می کنی و هم یه نفر به تو این حرفا رو می زنه .

 

بگو :

1) من یه موجود شایسته و سزاوارم

2)اشرف مخلوقاتم

3) در اوج آفرینش هستم

4) اعتماد به نفسم عالیه

5) من به لطف خدا به آنچه اراده می کنم توانا هستم

6) تکیه و پشتوانم همیشه قدرت الهی هست

7) روح الهی در من جاریه

8)و ....

 

اصلا می دونی چیه بشین یه وقتی بگذار یه سری عبارت های تاکیدی رو بنویس .

باصدای بلند یا در درون خودت هر وقت زمانی رو گیر آوردی بگو .

به عبارت هایی که می گی فکر کن .

بنویسشون .

اگه قدرت تکرار و تلقین یه سری عبارت های تاکیدی رو بدونی لحظه ای رو هدر نمی دی .

هر وقت که فرصتی برات پیش اومد شروع کن .

اول از خودت شروع کن  . بعد کم کم برات درونی می شه . و می تونی همین روش رو برای خانوادت و اطرافیان بکار ببری .

 

بازم می گم ارزش خودت رو بشناس و برای خودت اهمیتی قائل شو .

مظهر صفات خدا قدر خودت رو بدون

ازتون التماس دعا دارم .

خواهر کوچیکتون


نوشته شده توسط: فاطمه گودرزی

خداشناسی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
318417


:: بازدیدهای امروز ::
10


:: بازدیدهای دیروز ::
19



:: درباره من ::

افق بیکران روح من

فاطمه گودرزی
بیاییم منیت ها را بشکنیم .

:: لینک به وبلاگ ::

افق بیکران روح من


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

خداشناسی[33] .


:: آرشیو ::

ا لیس الصبح قریب یا مهدی (( عج ...
پاییز 1386
تابستان 1386



:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو