سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افق بیکران روح من

تو بساطت چی پیدا می شه ؟؟؟ یکشنبه 86/6/11 ساعت 11:25 عصر
 
 
 
آنچه دارید یادآوری کنید .

بودن و داشتن ==> موثر در رشد اعتماد به نفس

نداشتن ==> افت روحی و افت اعتماد

 

یادآوری فرصت های از دست رفته و محروم شدن از موهبت ها  و ...==> از بین بردن اعتماد به نفس

 

یادآوری موهبت ها => اعتماد به نفس

 

راه کار======>>>>> قلم و کاغذ بردارید هرچه را که داری از کوچک و بزرگ بنویسد . اگر می بینید بیشتر

محرومیت ها بیشتر به ذهنتان می رسد تا موهبت ها به علت آن است که محرومیت ها رو بیشتر در ذهن خود تکرار

کرده اید و به حافظه سپرده اید .

در لحظه لحظه زندگی خود جستجو کنید و به اصرار آنچه را که دارید یاداوری کنید .

سلامتی / انرژی / توانایی / تحصیلات / حتی سواد خواندن و نوشتن / سرپناه / خانواده / دوستان  و ...

 

در زندگی همیشه باید یه نگاه به پایین و بالا بیندازی.

به پایین تر از خود نگاه کنید و حتما با انها معاشرت کنید تا کتوجه شوید همین چیزهایی که برای شما دیگه عادی شده

موهبت هایی هست که عده ای از ان محروم هستن . و آرزوش را دارن .

نگاهی به بالا هم بیندازید برای اینکه متوجه باشید می توان بالا تر از اینهم بود. و انگیزه و میل به رشد و پیشرفت پیدا کنید .

یکی از علت هایی که موفقیت ها رو به یاد نمی یارید اینه که موهبت ها رو به دیگران نسبت می دید یا می گید شانس و

اقبالش بوده و یا اتفاق و حادثه .

اما من می گم به جای تکرار شکست ها و محرو میت ها بیایید دنبال علت باشید و برطرف کردن موانع .

و در پی کسب موفقیت باشید هرچند کوچک .

این رو هم به ذهنتون بچشونید . چون مرکز ثبت هست . (( احساس توانا بودن و موفق بودن در امور ))

اول از هدف های مقطعی و کوتاه مدت شروع کنید بعد هدف هاتون رو گسترش بدید .

حتی این هدف های بزرگ را هم می تونید در نظر خودتون به چندین هدف کوچک تقسیم کنید و مرحله به مرحله سعی کنید به

این اهداف کوچک برسید تا در نهایت هدف بزرگ شما عملی شود .

و این یعنی نقشه کشیدن برای رسیدن به یک هدف بزرگ .

رسیدن به پله اول با موفقیت به شما تاکید می کند که پله بعدی را هم می توانید بالا بروید و این در نهایت باعث خودباوری

بیشتر در شما می شود .

در طی این مراحل خود را تشویق کنید و در درون خود بگویید که من توانا نسبت به امورم هستم .

و در تمامی مراحل لطف باری تعالی را فراموش نکنید و در کارها از خداوند استمداد بطلبید .

 

ارجوا لکم توفیق من الله


نوشته شده توسط: فاطمه گودرزی

خداشناسی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
318290


:: بازدیدهای امروز ::
15


:: بازدیدهای دیروز ::
1



:: درباره من ::

افق بیکران روح من

فاطمه گودرزی
بیاییم منیت ها را بشکنیم .

:: لینک به وبلاگ ::

افق بیکران روح من


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

خداشناسی[33] .


:: آرشیو ::

ا لیس الصبح قریب یا مهدی (( عج ...
پاییز 1386
تابستان 1386



:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو