سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افق بیکران روح من

اتصال شنبه 89/5/23 ساعت 12:30 صبح

مهدی جان !

ما و مردم ما را سختی ها فرا گرفته

و

اکنون دستمایه ای جز دعا به نزد تو نداریم

 پیمانه ما را کامل فرما که خداوند کریمان را پاداش نیکو خواهد داد.

از ما نزد خدا شفاعت کن باشد که از گناهان ما در گذرد

و

 رنج ها را از دوش ما بر دارد که او ارحم الراحمین است .

یاد گار استاد گرامی مرحوم مرتضی عسگری


نوشته شده توسط: فاطمه گودرزی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
318445


:: بازدیدهای امروز ::
38


:: بازدیدهای دیروز ::
19



:: درباره من ::

افق بیکران روح من

فاطمه گودرزی
بیاییم منیت ها را بشکنیم .

:: لینک به وبلاگ ::

افق بیکران روح من


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

خداشناسی[33] .


:: آرشیو ::

ا لیس الصبح قریب یا مهدی (( عج ...
پاییز 1386
تابستان 1386



:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو