سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افق بیکران روح من

اذن دخول سه شنبه 89/7/27 ساعت 10:12 عصر

به نام خدا

اذن دخول:

ولی :دوست و سرپرست

با یک مقدمه صحبتم را آغاز می کنم .

مالکیت :1)حقیقی و اصلی 2)اعتباری و قرار دادی

نوع اول که متعلق به محبوبمون خالقمون داره .و نوع دوم مالکیت ما نسبت به اموال و اشیا هست .

نکته :حتی نسبت به جسممون مالکیت نداریم و جسم خاکی ما متعلق به خداوند و امانت در دست من و توی بنده هست.

حالا برسیم به اصل مطلب:

ولایت :سرپرستی و اداره امور

ولی اصلی خداوند هست ولی این ولایت را گاهی از طریق پیامبر ص و اولیای معصوم ع و نمایندگان منتخب خودش اعطا می کنه البته به معنای کناره گیری از ولایت اصلی و واگذاری به دیگری نیست بلکه با بشر از هم نوع خودش ارتباط برقرار می کنه تا این انسان که قوه تعقل داره با تفکر و با هدایت های تکوینی و تشریعی صراط مستقیم را انتخاب کنه.

از میان این اولیا که مسوولیت ولایت مومنین را بر عهده داشتند حضرت امیر المومنین علی ع هستند که 23 سال حضرت را از خلافتشون به دور نگه داشتند وذره ای از آزارشون دریغ نکردند و 4_5سالی هم که به زور با حضرت بیعت کردن به گونه ای بود که خلاف اسلام حقیقی و خواست حضرت رفنار می کردند .

امام اینطور بیان می کردن : خوار در چشم و استخوان در گلو و...

امامی که روزی علمی مردم به دستش بود را رها کرده و تعالیم قرآنیش را رها کرده و افرادی چون عمر ندای حسبنا کتاب الله سر می دادن که از اون تعالیم و حقایق دور بشن

امامی که تاییدش موجب رد شدن از پل صراط هست ولقب امیر مومنان را دارد.وشفاعت مومنان و محبینش را می کنه.و به روایتی حتی اگر هم عمر طولانی انسانی از خداوند دریافت کنه و بار ها بین صفا و مروه بروند و حج بگذارند و حب امیر المومنین را نداشته باشن مورد قبول نیست.

اللهم اجعل من المتمسکین بولایه امیر المومنین ع


نوشته شده توسط: فاطمه گودرزی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
318435


:: بازدیدهای امروز ::
28


:: بازدیدهای دیروز ::
19



:: درباره من ::

افق بیکران روح من

فاطمه گودرزی
بیاییم منیت ها را بشکنیم .

:: لینک به وبلاگ ::

افق بیکران روح من


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

خداشناسی[33] .


:: آرشیو ::

ا لیس الصبح قریب یا مهدی (( عج ...
پاییز 1386
تابستان 1386



:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو