سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افق بیکران روح من

هنوزم دوستت دارم جمعه 90/10/2 ساعت 3:18 صبح

به نام خداوند بخشنده مهربان

مستحب است یادمون باشه جنازه را که دفن کردیم راهمون را نکشیم بریم . 5_6قدمی که رفتیم برگردیم که این مرده با این قبر انس بگیره .مرده متوجه هست .آگاه هست .اگر مرده خوب و بنده صالحی

 باشه  روایتی هست که  خداوند می فرماید:(( پروردگار به مرده (اگه خوب باشه)خطاب می کنه بنده من تنهات گذاشتن ؟ غصه نخور !منم انیس تو .ناراحت نباش!))

چقدر خوبه خدا  انیس آدم باشه خوش به حال اون بنده ها

اما اگه عمل صالح نداشتیم بدبختیم .

بخشی از سخنرانی مرحوم مجتهدی تهرانی رضوان الله علیه

 

به یاد عزیزم :سیف الله گودرزی

روحش شاد ویادش همیشه گرامی.

خودمون را آماده سفر قیامت کنیم همه از ما راضی اند ؟حق الناس ؟رخت و بار سفر را بستیم اگر مالمون حرومه حلال کنیم

این سفری هست که دیگه بازگشت نداره

ادای امانت کنیم

 امانت        امانت         امانت

این جسم اولین امانت هست

نکنه خودمون به خودمون ظلم کنیم و شامل:( انی ظلمت علی نفسی بشیم)

خدایا خودت فریاد رسمون فی الدنیا و الآخره باش.

 

التماس دعا

خادمه الزهرا

فاطمه گودرزی


نوشته شده توسط: فاطمه گودرزی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
318295


:: بازدیدهای امروز ::
20


:: بازدیدهای دیروز ::
1



:: درباره من ::

افق بیکران روح من

فاطمه گودرزی
بیاییم منیت ها را بشکنیم .

:: لینک به وبلاگ ::

افق بیکران روح من


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

خداشناسی[33] .


:: آرشیو ::

ا لیس الصبح قریب یا مهدی (( عج ...
پاییز 1386
تابستان 1386



:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو