سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افق بیکران روح من

پیشنهاد و راهکار برای سال جدید سه شنبه 91/1/1 ساعت 6:46 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

 

همانطور که در پست قبلی خدمت شما عرض کردم بیاییم در سال جدید به تقویت صفات حسنه در خودمون بپردازیم .به عنوان نمونه حق و حقیقت جو باشیم .همانگونه که حضرت رسول ص فرمودند:کسیکه برای زنده کردن حق یک مسلمان شهادت حق بدهد روز قیامت در حال آورده می شود که پرتو نور چهره اش تا چشم کار می کند دیده می شود و خلایق او را به نام و نسب می شناسند.(کافی ج7ص381 ح1).

خوب حدیث نشان می دهد که نقطه مقابل آن باطل را پسندیدن است و حتما از حربه های نفوذی شیطان است .پس پیرو حق و حقیقت باشیم و از لغو و باطل رویگردان باشیم که خود نور استو راهگشا به سوی صراط مستقیم.

طبق فرمایش مولای متقیان حضرت علی ع حرکت مومن به سوی 5 نور است :هرجا وارد می شود نور است و به سوی هر جا خارج می شود نور است و علم او نور است و کلامش نور است و در روز قیامت به هر کجا نگاه می کند نور است.(خصال ج1 ص 277).

 

در دل خود کشیده ام جمال یار را

پیشه خود نموده ام حالت انتظار را

 

التماس دعا

خادمه الزهرا :فاطمه گودرزی


نوشته شده توسط: فاطمه گودرزی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
318392


:: بازدیدهای امروز ::
4


:: بازدیدهای دیروز ::
10



:: درباره من ::

افق بیکران روح من

فاطمه گودرزی
بیاییم منیت ها را بشکنیم .

:: لینک به وبلاگ ::

افق بیکران روح من


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

خداشناسی[33] .


:: آرشیو ::

ا لیس الصبح قریب یا مهدی (( عج ...
پاییز 1386
تابستان 1386



:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو