سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افق بیکران روح من

قنطره علی الصراط شنبه 91/2/2 ساعت 12:10 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

امام صادق ع می فرمایند:تفسیر آیه 14 سوره فجر اینچنین است :ان ربک لبالمرصاد-قنطره علی الصراط لا یجوز ها عبد بمظلمه(جامع السعادات .باب ظلم ) ایستگاهی است بر صراط که بنده ای که مظلمه ای به گردن او باشد از آن نمی گذرد .البته قابل توجه ظالمین است که باقر العلوم ع می فرمایند :ما من احد یظلم بمظلمهالا اخذه الله تعالی بها فی نفسه او ماله:هیچ کس ستم نکند جز اینک خدای تعالی او را به واسطه آن ستم در جان یا مالش بگیرد.(اطیب البیان فی تفسیر القرآن ج 1 ص 324)از آیات و روایات چنین بدست می آید که خداوند از اعمال ستمکاران آگاه است و خداوند از ستمی که در حق بنده اش انجام شده باشد نمی گذرد.و طبق حدیث نبوی کسی که مومنی را آزار برساند گویا ایشان را آزرده و کسیکه پیامبر ص را بیازارد خداوند را آزرده و کسیکه حق تعالی را بیازارد در تورات و انجیل و زبور و قرآن لعنت شده و لعنت خدا و فرشتگان و همه مردم بر اوست .(جامع السعادات) در نتیجه مسلمان کسی هست که مسلمانان از دست و زبان او در امان باشند.(جامع السعادات باب ایذا)

به امید اینکه ظلمی در حق بنده و مخلوقی از خداوند نکنیم و مورد رضایت و خشنودی حضرت حق قرار گیریم .

التماس دعا

خادمه الزهرا

فاطمه گودرزی


نوشته شده توسط: فاطمه گودرزی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
318421


:: بازدیدهای امروز ::
14


:: بازدیدهای دیروز ::
19



:: درباره من ::

افق بیکران روح من

فاطمه گودرزی
بیاییم منیت ها را بشکنیم .

:: لینک به وبلاگ ::

افق بیکران روح من


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

خداشناسی[33] .


:: آرشیو ::

ا لیس الصبح قریب یا مهدی (( عج ...
پاییز 1386
تابستان 1386



:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو