سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افق بیکران روح من

نشونه داغ بندگی خدا یا شیطان؟؟؟ دوشنبه 86/2/31 ساعت 10:29 عصر

می گی از کجا بفهمم داغ بندگی خدا رو رو خودم گذاشتم یا بندگی شیطان رو ؟

دانستنش خیلی آسونه : (( از کوزه همان طراوت که در اوست )) اگه نفست داغ بندگی خدا خورد قلبت به توحید متمایل می شه.

زبانت دستت پاهات همه اعضاء و جوارحت تو راه بندگی خدا می افته .

اما اگه داغ بندگی شیطان خورده باشه با خدا سر و کاری نداری.

وای به حالمون اگه در ظاهر ادعای بندگی خدا کنیم ولی نفسمون به داغ بندگی شیطان بسته شده باشه .

شیخ شوشتری در مواعضشون گفتند :(( آیا در عمرت یک مرتبه لا اله الا الله درست گفته ای؟؟؟))

حالا من می گم آیا در عمرمون یک مرتبه بسم الله درست گفتیم ؟؟؟

گفتیم خدایا بنده تو هستیم

نه بنده هوا و هوسمون ؟؟؟؟

می گن حفظ ایمان خیلی مشکله خدا خودش کمکمون کنه !

من جاء باالحسنه فله عشر امثالها ( سوره انعام _آیه 160)

هرکه عمل حسنه ای بیاورد برای او ده برابر محسوب خواهد شد .

نگفته هر کی عمل حسنه انجام بده بلکه از لفظ ((من جاء ب ))

استفاده شده یعنی هرکی عمل حسنه بیاره .

نگه داشتن عمل از آفت ضایع شدن و رساندنش به صحنه قیامت مطلوب هست .

 

مثلا حدیثی از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم ) هست که فرمودند هرکه تسبیحات اربعه را ذکر کند برایش در بهشت درختانی کاشته می شود .

یکی از اصحاب عرض کرد :(( پس ما درختان بسیاری داریم . آن حضرت فرمود : به شرط آکه آتشی نفرستی که آن ها را بسوزاند . پس بالا تر از انجام عمل محافظت

آن از آفات است .

خدا به هممون توفیق بندگی در راهش رو عنایت کنه .

آمین یا رب العالمین  


نوشته شده توسط: فاطمه گودرزی

خداشناسی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
318856


:: بازدیدهای امروز ::
30


:: بازدیدهای دیروز ::
56



:: درباره من ::

افق بیکران روح من

فاطمه گودرزی
بیاییم منیت ها را بشکنیم .

:: لینک به وبلاگ ::

افق بیکران روح من


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

خداشناسی[33] .


:: آرشیو ::

ا لیس الصبح قریب یا مهدی (( عج ...
پاییز 1386
تابستان 1386



:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو