سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افق بیکران روح من

بال مومن جمعه 90/11/28 ساعت 7:51 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

بعد از این حیات جسمانی و مرگ به یک دسته از افراد دو بال اعطا می شه .که با اون دو بال اوج می گیرند .و به بهشت و رضوان خدا

 می رسن.

زمانیکه داخل در بهشت شدند از آنها سوال می شه صراط را چطور دیدین ؟

لغزش نداشتین ؟ تو مسیر به سختی نیفتادین؟

در جواب می گن :مادر عبور از پل صراط به مشقت نیفتادیم .

لغزش نداشتیم .تو منازل و گذر گاه ها سختی نداشتیم و حس نکردیم .

ازشون سوال می شه شما در دنیا چگونه بودید که این نعمت نصیبتون شد .

این بالهای اوج گرفتن در ازای کدوم عمل شما براتون در نظر گرفته شد ؟

جواب می دن :

1)ما در دنیا هرچه به ما خداوند داد راضی بودیم و اهل ناشکری نبودیم . 

2)در دنیا در خفا و پنهان هم گناه و فکر گناه را نکردیم .

توجه داشته باشیم خیلی مهمه  چون در ملا عام و انظار عمومی گناه نکردن کار آسونی هست ولی اینکه موقعی که در خلوت هستیم و کسی هم شاهد اعمالمون نیست گناه نکنیم خیلی مهمه.

خداوند توفیق ترک گناه و فکر گناه و تشویق وعامل به گناه بودن را به هممون بده انشا الله .

و اموات را مورد آمرزش قرار بده و از سر تقصیرات و گناهان ما بگذره انشاالله .

در آخر نصیحت بزرگواری را براتون نقل مطلب می کنم و آن اینکه وصیت کنیم بعد از مرگ بر ما نماز شب اول قبر را بخوانند و دیون خود را تا زنده ایم ادا کنیم و یا وصیت کنیم  و نسبت به حق الله و حق الناس دقیق باشیم .

 

خادمه الزهرا :فاطمه گودرزی

 

التماس دعا  

 


نوشته شده توسط: فاطمه گودرزی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
318303


:: بازدیدهای امروز ::
28


:: بازدیدهای دیروز ::
1



:: درباره من ::

افق بیکران روح من

فاطمه گودرزی
بیاییم منیت ها را بشکنیم .

:: لینک به وبلاگ ::

افق بیکران روح من


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

خداشناسی[33] .


:: آرشیو ::

ا لیس الصبح قریب یا مهدی (( عج ...
پاییز 1386
تابستان 1386



:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو