سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افق بیکران روح من

قیامت و محشر نفس شنبه 90/11/15 ساعت 12:49 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

تا حالا به این موضوع فکر کردید که قبل از اینکه بخواد قیامت و حسابرسی به اعمال انجام بشه همین محشر در نفوس تک تک ما انسان ها بارها و بارها برپا می شه

می دونیم که فطرت همه ما پاک هست ولی این خود ما هستیم که آلوده و نا پاکش می کنیم

هر بار که خطایی مرتکب می شیم چه مسلمون باشیم چه تابع هر دین دیگه خاطرمون مکدر و رنجیده می شه

و هر زمان که کار خوبی انجام می دیم شور و احساس رضایتی به ما دست می ده

شاید بشه اسمش را اخلاق یا محکمه و دادگاه وجدان گذاشت

پس تا اینجا باید شاکر خدا وند باشیم که قبل از محشر کبری این نعمت را در اختیار ما گذاشته

وضع ما مثل فردی هست که به خطر و کشندگی سم پی برده پس به سراغ سم نمی ره

پس نه تنها به اصلاح خودمون می کوشیم بلکه با عقیده ای راسخ توجه به مرگ و دادگاه عدل الهی در روز قیامت داریم

چون در اون روز نه حکمی به تاخیر می افته نه حقی پایمال می شه نه رشوه ای داده و گرفته می شه

اجرای حکم آنی هست پس در انجام اعمالمون فوق العاده سختگیر و مو شکافانه عمل کنیم

ان الدار الآخره لهی الحیوان     64 سوره عنکبوت

بله زندگی حقیقی تنها در سرای آخرت هست

خادمه الزهرا :فاطمه گودرزی

التماس دعا 

 


نوشته شده توسط: فاطمه گودرزی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
318291


:: بازدیدهای امروز ::
16


:: بازدیدهای دیروز ::
1



:: درباره من ::

افق بیکران روح من

فاطمه گودرزی
بیاییم منیت ها را بشکنیم .

:: لینک به وبلاگ ::

افق بیکران روح من


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

خداشناسی[33] .


:: آرشیو ::

ا لیس الصبح قریب یا مهدی (( عج ...
پاییز 1386
تابستان 1386



:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو