سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افق بیکران روح من

ستاره شناسی چهارشنبه 89/7/28 ساعت 11:3 عصر

به نام خدا

امام سجادعلیه السلام در مناجات الذاکرین می‏فرمایند:

«یا مَنْ ذِکْرُهُ شَرَفٌ» یعنی ‏ای خدایی که نام تو مایه شرافت است

حالا که خودش اجازه ارتباط دوستانه و صمیمی را به ما داده چرا ما از این موقعیت استفاده نکنیم .

هرکدممون بارها این عبارت را زمزمه کردیم ((ایاک نعبد و ایاک نستعین ))و خود محبوبمون جواز این گفتگو را به ما داده حالا که ویزامون صادر شده چرا از مهلت های باقیمانده استفاده نکنیم از فرشته هایی که مثل ستاره ای می مونن که وظیفه هدایت ما را دارند که راه را از بیراهه نشونمون می دن چرا بهره کافی را نبریم ؟؟؟

چرا عزت و شرافت را نصیب خودمون نکنیم چرا با غفلت دچار ضلالت بشیم و ناخواسته در جهلمون پافشاری کنیم؟؟؟


نوشته شده توسط: فاطمه گودرزی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
318299


:: بازدیدهای امروز ::
24


:: بازدیدهای دیروز ::
1



:: درباره من ::

افق بیکران روح من

فاطمه گودرزی
بیاییم منیت ها را بشکنیم .

:: لینک به وبلاگ ::

افق بیکران روح من


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

خداشناسی[33] .


:: آرشیو ::

ا لیس الصبح قریب یا مهدی (( عج ...
پاییز 1386
تابستان 1386



:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو