سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افق بیکران روح من

ضامن آهو یکشنبه 90/9/27 ساعت 10:21 عصر

به نام خداوند بخشنده مهربان

 

السلام علی علی ابن موسی الرضا المرتضی السلطان ابا الحسن  ع

 

مومن   مومن واقعی نیست مگر آنکه 3 خصلت در او باشد :

1/سنتی از پروردگارش 

2/سنتی از پیامبرش 

3/سنتی از امامش 

1:سنت پروردگار  :پوشاندن راز خود است .

2/سنت پیامبر :مدارا و نرم رفتاری با مردم  است .

3/سنت امام :صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است . 

 

خادمه الزهرا

التماس دعا

فاطمه گودرزی

 


نوشته شده توسط: فاطمه گودرزی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
318284


:: بازدیدهای امروز ::
9


:: بازدیدهای دیروز ::
1



:: درباره من ::

افق بیکران روح من

فاطمه گودرزی
بیاییم منیت ها را بشکنیم .

:: لینک به وبلاگ ::

افق بیکران روح من


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

خداشناسی[33] .


:: آرشیو ::

ا لیس الصبح قریب یا مهدی (( عج ...
پاییز 1386
تابستان 1386



:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو